رویدادها آرشیو خبر ها
راز محبوبیت دخترِ جوانِ سرمربی یووه در 24 ساعت گذشته چیست؟

راز محبوبیت دخترِ جوانِ سرمربی یووه در 24 ساعت گذشته چیست؟

به راستی دلیل محبوبیت و توجه یك شبه‌ی رسانه‌های ایتالیایی به دخترِ جوانِ سرمربی یووه در بیست و چهار ساعت گذشته چیست؟

 

كمتر هواداری را می‎توان در شهر لیوُرنُ (لیورنو) در ایالت شرقی توسكانی ایتالیا دید كه زاده این منطقه باشد اما جز به (سیاه و قرمزها ― لقب باشگاه لیورنو) به تیمی دیگر علاقه‌مند باشد. وَلنتینا اَلگری (والنتینا آلگری) یگانه دختر سرمربی یوونتوس (الگری یك پسر 4 ساله به نام جورجو الگری نیز دارد) نیز یكی از همین هواداران بود. چه آنكه پدرش نیز در جوانی چند سالی در همین تیم به عنوان هافبكی خلاق، توپ‌ می‌زده.

 

حتی هنگامی كه آلگری كفشهایش را آویخت و وارد گودِ مربیان شد نیز، تیم‌های پدر (به ویژه میلان) نیز او را اندكی وسوسه نكرد و تنها آرزوشی موفقیت پدر در آنها بود. تا اینكه مكس به یووه آمد. در حالیكه كمتر كسی به موفقیت او در تورین امید داشت او این روزها دومین قهرمانی پیاپی‌اش در این باشگاه را جشن گرفته است. اما آنچه ما را بار دیگر به سمت ولنتینا باز می‌گرداند تغییر و سیر تحول او به یوونتوس است. این را مشخصاً می‌توان از پست‌های اینستاگرام او متوجه شد. پست‌هایی كه بیشتر از هر چیز توجهات رسانه‌های ایتالیایی در بیست و چهار ساعتِ اخیر را به خود جلب كرده است.

 

 

دختر بیست و یك ساله مَسیمیلیانو الگری در یكی از آخرین پست‌هایش حرف‌های جالبی زده كه از چشم رسانه‌های ایتالیایی پنهان نمانده و خواندنش خالی از لطف نیست:

 

وقتی دو سال پیش با ورود پدرم به تورین و پیوستنش به یووه، من نیز سعی كردم كه به دنیای این تیم نزدیك‌تر شوم. خیلی‌ها در مورد این تیم بد می‌گفتند. یادم است یكبار كسی در مورد این تیم به من گفت: «تیمِ دزدها و سارق‌ها!» با این حال خیلی مطمئن نبودم كه این اتهامات درست باشد.

 

ولنتینا ادامه داده است:

 

همیشه به خاطر حمایت‌ها و پشتیبان‌های پدرم آموخته بودم نباید هرگز درگیر حواشی اینچنینی شوم. در هر حال مدت زیادی طول نكشید كه یووه قلب مرا تسخیر كرد. دقیقاً نمی‌دانم از كی و چطور. نمی‌دانم این تسلیم شدن در برابر یووه را باید مرتبط با تمجیدها بدانم یا هوادارانش، به تاثیر شعار بی‌نظیر باشگاه (Fino Alla Fine) در خودم ربطش دهم یا چیزهای دیگر. با یووه بودن و عشق به این تیم مهم‌ترین و واقعی‌ترین درس زندگی‌ام تاكنون بوده است.

 

دختر حالا دیگر سرشناس سرمربی یووه در بخش انتهایی پستش خاطرنشان كرده است:

 

امروز می‌توانم خوشحال باشم و افتخار كنم كه بخشی از این دنیا هستم. (دنیایِ بزرگ یوونتوس) ما در كنار همدیگر دستاوردی خارق‌العاده كسب كرده‌ایم. افتخار می‌كنم به تیم، هواداران و خانواده بزرگ و با عظمت یوونتوس.

 

 

رسانه‌های ورزشی ایتالیا چند پست دیگر ولنتینا الگری را نیز مورد توجه قرار داده‌اند. یكی از آنها مربوط به تصویری از اوست درحالیكه لباس یووه را برتن دارد و دستانش را به نشانه پیروزی به دوربین نشان می‌دهد. او نوشته‌ای كوتاه نیز در كنار این عكس منتشر كرده است:

 

یووه به هدفش رسید. ما سی و چهار جامه شدیم.

 

او در پستی دیگر در نیز در حالیكه در كنار صندلی‌های گوشه ای از ورزشگاه خالی یوونتوس ایستاده نوشته است:

 

صبح همه شما به‌خیر. بعد ار پیروزی دیروز، امروز در حال لذت بردن در تورینو هستم.

 

همچنین او در عكسی دیگر در كنار حوض و آب‌نمایی در یكی از میدان‌های تورینو نشسته و كوتاه نوشته: «خوشبختی»

 

قهرمانی و موفقیت یووه هرچند روز به روز طرفداران زیادی را جذب خود كرده است اما هرچه باشد، تبلور عشق سیاه و سپید بیانكونری‌ها در قلب و باورِ دختر سرمربی این تیم می‌تواند طعم و جذابیت‌های خاصِ خود را داشته باشد. پس اجازه بدهید ما نیز به ولنتینا خوش‌آمدی ویژه بگوییم و امیدوار باشیم در كنار یكدیگر و به همراه مكس الگری موفقیت‌های بیشتری را فصل بعد در پیش‌رو داشته باشیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: